niedziela, 9 września 2012

Moje codzienne śniadanie

Pomyślałam, że zrobię swoją własną wersję musli które może zmotywuje mnie do jedzenia śniadań. Chciałam żeby zawierało moje ulubione składniki i mi smakowało. Często kiedy kupujemy gotowe musli ma ono jakieś kawałki czekolady albo bananów które mimo wszystko zwiększają ich kaloryczność, więc postawiłam na zdrowe i bogate w dobre składniki bakalie, zamiast słodkich dodatków.

Co dodałam?


  • płatki owsiane 
  • otręby owsiane
  • żurawiny suszone
  • słonecznik
  • rodzynki
  • jagody goji
  • suszone śliwki
  • pestki dyni
Całość wyłożyłam na blachę, dodałam trochę oleju i miodu i piekłam jakieś 30 minut w 160st.C.





6 komentarzy:

  1. Lubię domowe musli. :) Najzdrowsze, a z ulubionymi dodatkami oczywiście najsmaczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię domowe musli, zdrowsze i mniej cukru niż w tych kupnych. A gdzie kupiłaś jagody goji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe jest lepsze od sklepowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domowego jeszcze nie jadłam ale chyba w końcu musze się skusić ;) chcę poczuć TĘ różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz.
Proszę zostaw komentarz, to bardzo motywuje:)